Aeroxspecials
Image default
Aanbiedingen

Hoe richt ik een nieuw kantoor in?

Hoe richt ik een nieuw kantoor in?

Wanneer je met jouw bedrijf verhuist naar een nieuw pand zal je waarschijnlijk de ruimte opnieuw willen indelen. De mogelijkheden lijken eindeloos, maar toch zijn er een paar belangrijke punten om te onthouden als je te werk gaat. Wil jij weten op welke punten je moet letten? Lees dan snel verder en ontdek het!

 

Ruimtes met verschillende functies

Denk bij het inrichten goed na over de manier hoe iedereen werkt. Wordt er veel vergaderd of werkt iedereen vooral vanachter zijn bureau? Kijk ook naar hoeveel bezoekers er op het kantoor komen, gebeurt dit dagelijks, meerdere keren per dag of juist bijna nooit? Als je vaak bezoek ontvangt is het een verstandig idee om kleine aparte hokjes in te richten, zodat het bezoek daarin ontvangen kan worden door een of twee personen. Zo gebruik je de ruimte efficiënt en zorg je ervoor dat het niet te druk wordt in de openbare ruimte.

 

Ergonomisch meubilair

Naast het feit dat er verschillende ruimtes nodig zijn, is ergonomisch meubilair ook een must. Een gemiddelde werkdag is zo ongeveer 8 uur en je wil er dan wel comfortabel bijzitten. Maak gebruik van zit-sta bureaus en comfortabele stoelen. Door deze items voorkom je een groot aantal rug en nekklachten bij het personeel.

 

Kies een bedrijfsstijl

Een herkenbaar imago is erg belangrijk voor elk bedrijf, zorg dus ook dat dit goed terugkomt in de indeling van het kantoor. Je kunt de muren laten schilderen in de kleuren van het bedrijf, of je kan belangrijke beelden zoals logo’s en foto’s van vroeger terug laten komen. Ook een aantal mooie grote planten en een mooi koffiezetapparaat helpt bij aan het imago. Je kan bij veel meubels ook op de kleur letten, of deze kopen in de kleuren van jouw bedrijf. Laat je vooral adviseren door een professionele partij zoals Kato over de inrichting van jouw kantoor of project.

https://katoprojecten.nl/